@ 7.53 am, Office -
aku ade bbrape minit sblm kol 8, quick intro for my new blog....
sejak Zu ade blog aku pon teringin lak mnulis cam die.. heheheh sedap gak bace blog die mnulis tentang perjalanan dan pengalaman yg ditimbanyer...
aku cam nila terperosok di bumi Kemaman, tp okla life xbz sgt, time keje kt ofis sahaja, xde bwk blk keje, tp keje biase gaji pon biase ah, ahaksss...... tp not bad la, dr duduk rumah saje aku rase boleh comma minda ni.. hehhe bukan ape aku bukan jenis boleh handle stress sgt.. kang abis budak2 tu terdera.... at least poket money pon ade la sket nk wat blanje dr sndri, anak2, adik2... boley la, nk mewah2 sgt tu ne tunggu aku dpt petronas ke esso ke hahahhahahaha boley ke?? tp kalu dpt jd buyer dorg best gak.... tebal sket poket ni, tp workload la pulak.. skrg ni minda relax jer blk umah serabut ngan budak2 n keje rumah je... xde tension sgt kang blk ne wat keje lg , tpon bdering2 adusss bisa gugurla rambut gueh... cukopla hubby sorg yg bertungkus lumus, bia la aku btungkus lumus kt rumah je... janji bersyukur la dgn ape yg ade ni... Alhamdulillah aku masih punyer rumah tmpt berteduh... kereta, ganti kaki ni dr menapak sane cni... mkn mnum yg Alhamdulillah sodap2 belake juge pakaian2 yg menutup aurat (harus ganti DR Fatma Azzahra aku ni, hehehhe) Alhamdulillah syukur nikmat, negara maju rakyat selamat, hehehhehe...